Veľmi pekne ĎAKUJEME za mail od našej čitateľky a užívateľky mokše. Upravili sme meno, všetko ostatné je originál 🙂
Prosíme aj Vás ostatných, ak niečo podobné zažívate, napíšte nám!
Dobry den prajem,
Moj hlavny dovod objednania bol, ze ma velmi zaujalo posobenie na psychiku cloveka…
Vnutorny boj, malickosti, na ktorych prehnane zalezi (aj ked su vlastne nepodstatne), vysoke EGO a neopodstatnena ziarlivost…. aj ked som na sebe pracovala, je aj bolo to velmi tazke zmenit…Preto Moksa je taky moj pomocnicek…
Ked som o tom povedala priatelovi, nazval to Elixir stastia 🙂
Mozno to je nahoda, mozno nie, uvedomila som si, ze niektore problemy by som pred tym riesila inak…ci uz osobne, alebo pracovne…
Ked sa stretnem s niekym s horsou naladou, nakoniec sa to po rozhovore zlepsi – toto som si pred tym nikdy neuvedomila….
Zazila som niekolko situacii, velmi pozitivnych (po roku, co ma praca uz viac menej nebavila, zrazu som mala 2 velmi zaujimave pracovne stretnutia a nachadzam novu motivaciu). Neviem ci je to nahoda, alebo to prisudzovat vyssim vybraciam…
K tym vybraciam, zacala som s Elixirom postupne od 2 kvapiek rano a vecer az na vyssie davky… V prvy den, co som dala rano 10 kvapiek to bolo velmi zle – ako by mi vybracie pritiahli situaciu, na ktoru som casto myslela a ktorou som musela ziarlivost vyriesit – velmi tazke na psychyku, na druhy den sa to potom prediskutovalo, vysvetlilo a od vtedy je to super…
No, po 2 tyzdnoch tazko povedat, ci v tom ma prsty elixir alebo su to vsetko nahody, fakt je, ze chcem pokracovat dalej, lebo to vidim velmi pozitivne 🙂
Tak prajem vela zdravia Vam aj dcere a vela pozitivnych zazitkov.
S pozdravom,
Danka
Naše skúsenosti sú dosť podobné (dcére upravila mokša trávenie, hlavne pri cestovaní a nachytávaní energií od iných ľudí). Mám pocit, že kto čo potrebuje akútne v sebe riešiť, to sa mu pri užívaní mokše objaví v živote – napr. ja s manželom sme mali posledné obdobie stretnutia s arogantnými ľuďmi, manipulátormi- uvediem príklad. Boli sme spolu na tovar vo veľkoobchode (navštevujem ho niekoľkokrát do mesiaca, podľa potreby), kde preberá objednávky majiteľova dcéra + druhá pani. Mysleli by ste si, že ak je to môj obchod, budem zákazníkom vyhovovať a venovať im max. pozornosť. No možno inde áno, ale v tomto veľkoobchode to tak nefunguje. Po desiatich minútach v ktorých som mala objednávku spísanú, sme čakali ďalších dvadsať minút na faktúru. Zámerne som to stopovala, lebo už sa nám to tam stalo. Ale nie s pani, ktorá tam „len“ pracuje. S ňou bola radosť komunikovať. Usmiata, všetko išlo vždy rýchlo… ale majiteľova dcéra sa správala, akoby sme ju obťažovali (možno sa jej zdala naša 150€ objednávka málo, ktovie). Popri nahadzovaní informácií do pc telefonovala, začala sa venovať zákazníkom, ktorí prišli po nás, konverzovala s kolegynkou… V dnešnej dobe ťažko pochopiteľné ľahostajné/arogantné správanie, ak potrebujete zákazníkov a chcete aby Vám obchody fungovali čo najlepšie. Pri čakaní muž chodil ako tiger v klietke, so zaťatými zubami a frflaním, pretože je ľahko vytočiteľný 😀 (takže ešte si to s takými ľuďmi užije, pretože ich stretá vo svojej práci a podobné situácie má takmer denne :D) … mne celá táto situácia bola na smiech a vnímala som z prejavu majiteľovej dcéry hranie sa na „niekoho“- veď ja som tu tá, čo to tu riadi, len si počkajte 😀 Viem že som ju vytáčala svojou dobrou náladou a úsmevom 😀 ale určite si ju takýmto človekom nedám pokaziť 😀
M 🙂
To mi strašne pripomína SOS ,, u slováka ,,
…
,, ČO CHCEŠ???!!!! ,, :D:D
…
národ sa bavil, len to zrkadlo už videl málokto