Pokračujeme v bodoch: všetko má svoj význam, čas a dôvod.
Celý tento rok sa učíme pre mnohých dosť nepríjemnú a ťažko spracovateľnú – TRPEZLIVOSŤ. Ale v kontexte predošlého článku Vám určite dá význam. Nemôžeme preskočiť ročník, ísť vyššie, kým sme neukončili lekcie v triede, kde sme. Kde aktuálne píšeme písomku 😀 Prečo? Najjednoduchšie je znovu sa vrátiť k predošlému článku + spomínanej cukrárni. Pokiaľ nemáme energetiku, vyššie nastavenie, zodpovednosť, nedostaneme ani hodnotnejšie životné kvality. Ak by sme ich dostali, nevedeli by sme s nimi správne zaobchádzať (presne ako deti v cukrárni). Vytvorili by sme si ešte väčšie problémy, ako máme zadané (problémy vnímajte prosím ako lekcie, nie ako trest). Viete si predstaviť, že dostanete vodičák a neviete predpisy? Neviete ktorou stranou ísť, neviete nič o značkách, neviete načo je semafor? Viete si predstaviť, ako by to dopadlo? Preto treba trpezlivo zvládať ľahšie lekcie danej triedy. Plus k teórií je dôležitá prax. Preto nás osud x-krát vyskúša, či vieme túto lekciu, či vieme v danom čase správne reagovať. Alebo si to všetko znovu zopakujeme 😉 K tomu je ešte nutné dodať, že patríme do skupín – rodina, práca, priatelia atď. Každý z tejto skupiny je s nami nejako spojený. Každý každého ovplyvňujeme, tvoríme spoločné energie ako skupiny. Často máme svoju triedu zvládnutú, ale musíme čakať na ďalších členov. Lebo máme spolu kráčať aj do vyššej triedy. No neznamená to, že budeme celý život na niekoho čakať, ak daný človek stále prepadá. Našim osudom je rast, nemôžeme zostať len v jednej triede. O tom je archetyp Sprievodca (ktorý funguje od 2018), kedy si triedime ľudí (alebo sa sami triedia) a energeticky do nás oddeľujú. Nie vždy je to o nás samotných, niekedy je to o tých, s ktorými máme spoločné dohody. Preto máme mať trpezlivosť s tým, čo sa nám aktuálne deje, aby sme sa naučili čo je potrebné pred postupom ďalej. Kým nezvládneme lekcie danej triedy, vyššie sa aj tak nedostaneme. Je to ochrana pre charakter a dušu. Ako degraduje charakter vidieť najlepšie v politike. Za čo sú ľudia ochotní sa nechať kúpiť. Cez túto vetu pomaličky prejdem do tretej témy.
Zberáme úrodu predošlých časov (niekto generačne, niekto svoju vlastnú úrodu). Poďme od konca, od vlastnej úrody. Od roku 2018 sme sa mali sústrediť na svoje Ja. Mať sami seba ako prioritu. Dbať o seba najviac, ako sa dá (nie egoisticky, ale v správnej miere – musím dať seba do poriadku, aby som mohol/mohla pomáhať iným). Upratovať v emóciách, vnútorných presvedčeniach a nastaveniach. Uvedomovať si, kým chceme byť v ďalších rokoch. V spomínanom roku to možno nebolo tak extrémne ako od vlani, ale mnohí mali veľké STOP práve v danom roku. Cez úrazy, nehody, vážne životné rozhodnutia. Ak ste si vtedy uvedomili pohrozenie Osudu, vyhli ste sa možným nepríjemným následkom. Bol to posledný rok, kedy sme boli ešte na vrchole kopca. Na ďalší rok sme už boli pustení dolu.
Každý z nasledujúcich rokov od roku 2018, nás preveroval v inej úrovni. Tak, ako som spomínala v prvom článku, bola dôležitá bdelosť a vedomie si svojho Ja. Lebo 8 sú hodnoty. Spravodlivosť. Naváženie toho, čo a koľko si zaslúžime. Každý dostávame to, čo si energeticky zaslúžime. Nikdy nedostaneme nič, čo nie je naše. Božia spravodlivosť má veľmi citlivý zrak a veľmi dôkladné váhy.
Mnohí sa pýtate, ako je možné, že niektorým je umožnené konať a páchať zlo vo veľkej miere. Kde je Boh a prečo to dovolí. No milí zlatí… Boh nám dal slobodnú vôľu (robte si čo chcete, nič Vám nezakazujem) a prikázania (ak budete toto dodržiavať, nič sa Vám nestane). Jednoducho povedané, dal nám vodičák s pravidlami cestnej premávky. A výsledok vidíme sami. Kto koľko a ako pravidlá dodržiava.
Odpovede na to, cez čo prídu „tresty“, alebo prečo niekto môže viac páchať zlo ako iný človek, sú vždy individuálne. Podľa karmy osobnej, rodovej, skupinovej. Ale v skratke a s veľkým presahom: Deťom je umožnené viac sa mýliť (lebo sú v škôlke, prípadne na základnej škole, kde sú vychovávané). Tu je to na dlhšie, lebo Deti sú v nevedomí, nie sú si vedomé následkov svojich činov. Ak sa samozrejme chcú meniť a využívajú lekcie k rastu charakteru a duše, dajú sa preskočiť ročníky v skrátenom čase. Ďalšie dôvody, prečo je umožnené konať bez trestu je, ak si ľudia myslia, že konajú správne, sú bez morálnych hodnôt a hraníc, sú presvedčení, že čo robia je správne. Jednoduché vysvetlenie – aj Hitler bol presvedčený, že koná pre dobro svojej krajiny a aký to jeho presvedčenie malo dopad na celý svet. Pokiaľ nemajú títo ľudia ani kúsok svedomia, neuvedomujú si následky svojich činov, dovtedy im bude umožnené pokračovať v konaní. Kým sa neozve svedomie (niekedy je to na viac životov). Ďalšia úroveň je už spomínaný Hitler ako príklad: karma na globálnej úrovni. Tu je umožnené niektorým ľuďom konať extrémy, aby sa zobudili a aktivovali národy. Aby sme nedovoliť hŕstke ľudí manipulovať, ovládať, hrať sa s civilizáciou, ako s myškami v labáku. Raz za čas sme postavení pred takéto skúšky. Znovu upozorniť na hranice slobody, zákonov, morálnych hodnôt. Ako inak by sme si uvedomovali hranice ľudskosti, ak by sme nevideli kam je človek, kam sú ľudia schopní zájsť? Zrejme musíme skúsiť všetky možné extrémy a zopakovať si ich priebežne niekoľkokrát, aby sme vedeli vyhodnotiť, čo je správne a čo nie. Pomenovať to, dať tomu ohraničenie. Otázka je, či sme poučiteľní … myslím že nie. Myslím, že každá generácia si potrebuje túto tému vyskúšať na vlastnej koži.
Ale vráťme sa k individuálnej karme. Ak sa vrátime k úrovni Detí, ktorým je umožnené robiť čokoľvek, neznamená to, že za to nepríde od osudu stop a nijako sa im to nevráti. Príde a vráti. Ale nie v takej podobe ako by očakávali. Zvyčajne príde „trest“ cez to, čo ich najviac zabolí. Lebo toto a tamto sa dá kúpiť, nahradiť, vymeniť. Ale vlastné zdravie, či zdravie vlastných detí nie. Stop cez vážne zdravotné obmedzenia, alebo neplodnosť je v súčasnej dobe veľmi rozšírená (znovu – je to s riadnym nadhľadom, všetko je individuálne a nedá sa napasovať na každého). No tieto súvislosti som v poslednej dobe videla pričasto, aby som to odignorovala. Takže nie všetko, čo sa deje mladým ľuďom, ktorí nemôžu mať deti, je o nich samotných (samozrejme je, ale nie úplne). Časť je o karme rodu, alebo rodovej línie. Kedy vidíme, že rody končia po praslici, alebo po meči preto, že predkovia nezvládli životné lekcie a programy daného rodu. A potomkovia majú len energiu na svoj život, nie na život ďalšej generácie. Aké sú to bloky a programy + čo s tým ďalej vieme nájsť v individuálnych sedeniach (osobne, alebo na diaľku). O mnohom som písala v článkoch Opakovanie životných lekcií (zadajte do lupy na stránke) + v knihe Nad oblakmi mysle (žiaľ je už vypredaná, ale cez zimu pripravím nové vydanie 😉 )
Takže ak by som zhrnula doteraz napísané – všetko čo sa nám deje, je následok predošlého. Čo sme si kedy zasiali, to berieme v správny čas ako úrodu. Úroda po predkoch je časťou našich lekcií, ktoré sú v súlade s našimi plánmi duše, našim rastom a lekciami. Uvoľniť, pustiť sa dá veľa, no nie vždy je umožnené pokračovať v rodoch. Vždy záleží na kvalitách našich energií, koľko sme spracovali životné lekcie a programy, koľko sme schopní pustiť sa starých schém a presvedčení, koľko sme ochotní sa meniť. Sme nútení k radikálnemu čisteniu. Viac nie je dovolené robiť chyby, opakovať staré a nefunkčné programy. Pre nový svet je treba nových ľudí. Vedomých, zodpovedných, skutočných. Učia nás to hlavne deti narodené po roku 2010. Takže priatelia, buďme autentickí, nie ilúzie, nie masky. No zároveň láskaví a ohľaduplní. Z našej triedy reagujem na tých, ktorí sú v inej triede. V inej kvalite, inej skúsenosti, inom vedomí. Alebo nevedomí 😉 Cez túto vetu pekne prejdem do energií budúceho roka 😉
Posledná časť zajtra 🙂
Mária
Všetky autorské články je možné kopírovať s aktívnym odkazom www.eldhwen.sk
